Jun 21, 2009

Poll.

Heeey ben ik weer,
Nog maar een paar dagen en dan loopt me poll af.
Het is duidelijk dat iedereen de voorkeur had voor de force impulse maar,
die kocht ik uit mezelf zonder de uitslag te weten.

Dus nu ga ik jullie vragen of jullie kits hebben waarvan jullie zeggen"die met je echt hebben!" of een aanrader?

Laat maar weten!

Oja:

Ik was het weekend bij iemand anders dus kon ik nisk doen aan me pg.

Maar,
Om het te compenseren nam ik deze kit mee en ben ik op dit moment mee bezig:

Photobucket

2 comments:

  1. hmm, kits die je absoluut moet hebben? Dat is een lastige vraaf. Er zijn veel goede must have kits. Ik zal er maar 1 noemen in plaats van een hele lijst. Een echte must have is natuurlijk SD Acguy:P

    ReplyDelete
  2. Hey die Solid.
    Wat denk je van de Gundam Mk II ver. 2.0 (maakt niet uit welke AEUG/ Titans)
    Niet omdat je er onlangs over gefilosofeerd hebt, maar het is met recht een kleine PG te noemen.
    De MG Hi Nu Gundam is ook een must-have.

    Succes met de overpeinzingen.

    ReplyDelete