Jun 9, 2009

effe weer een loze post

Oi wereld!

Ik niet veel nieuws gemaakt de laatste tijd,
Beetje gunpla pauze gehad en nu weer aan de slag
(volgende week dan^^)

Voor deze week heb ik nog een conventie te Houten:

Chibicon 2009.

Wtf is chibicon vraag je?

Chibicon is een jaarlijks festival rond Japanse cultuur. Hierbij speelt vooral de nieuwe media een belangrijke rol; manga, anime en games staan centraal op Chibicon. Chibicon 2009, de derde editie van Chibicon, vindt plaats op 13 juni 2009 in Expo Center Houten te Houten.

Wordt leuk met de gizmoxia gang^__^

Ohja en er is nog een klein kitje dat ik tussendoor had gemaakt.

SD Force Impulse Gundam:

Photobucket

Jullie horen zaterdagavond-zondag wat ik allemaal heb gehaalt^^

Mzzl;)

3 comments:

  1. wou dat ik meekon naar chibicon,
    maar jammer genoeg hebk dan nog examens <_<
    (en ik zou wss tog niet mogen van men ouders >.< )

    ReplyDelete
  2. Ziet er nice uit die impulse.
    Chibicon gaat zeker vet worden, verheug me zeer om er heen te gaan.En zeker benieuwd wat we allemaal aan de haak kunnen slaan aan gunpla:P

    till then and keep it on

    ReplyDelete