Jun 20, 2009

PG Red W.I.P. #.01

Zoals beloofd zit in de post het beginnetje aan de Perfect grade astray red frame gundam.

Zoals jullie weten is dit mijn eerste pg ervaring en nu al behoorlijk!

Het detail is ongeloofelijk en dan ben ik pas bij het interne van de torso.

De manier hoe de cockpit opengaat is mooi en soepel(al heb ik bijna 2x de rail gebroken waaraan de piloot naar beneden glijdt met zn stoeltje met het in elkaar zette ervan)

De oksels(wat zijn het dan :3) hebben een pneumatische manier van op en neer bewegen, met chroom gekleurde onderdelen wat er behoorlijk vet uitziet!

maarja genoeg gepraat op de naar de foto's!


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Nou,

wat vinden jullie er tot nu toe van?

Ik hoor het wel in de comment's!

Mzzl!

Oja..

In de loop van volgende week zal een mede-gunpla'er mij komen helpen met deze opdracht van een schaal van 1/60!

en natuurlijk dan nog enkele W.I.P.'s

maar tot dan heb ik aleen deze foto's voor je.

6 comments:

  1. Hij ziet er al gaaf uit, dat metaalkleurige onderdeel geeft het wel een realistische aanblik^^

    De mede-gunpla'er

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Die pneumatische oksels zien er vet uit!!!
    en wie is die mysterieuze mede-gunpla'er?

    ReplyDelete
  4. ziet er top uit solid, maar ik blijf erbij dat je een kit helemaal zelf moet bouwen, ook al vind je die stukken iritanter om te maken.

    ReplyDelete
  5. @ sihao: thnx,en daar hoor je vd week meer over.

    @wizzie:ik vind de kit zelf bouwen helemaal niet irritant xD ik wou aleen met hem de fantastische ervaring van een pg bouwen delen.

    ReplyDelete
  6. Goed bezig Solid. Misschien door toeval, de witte soft-waas (teveel achtergrond licht?) geeft iets extra's met de foto's mee.

    Ziet er in ieder geval mooi uit!

    ReplyDelete