Mar 19, 2009

klaar^^

2 kits die net af zijn:

MG Zaku II 2.0 J.Ridden Custom:
ik heb besloten deze te weatheren en te damagen en een paar kleine dingetjes te customizen.
zie hier het resultaat:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Mijn eerste zaku tot nu toe en meteen een mg.
bouwen was niet altijd een pretje(ik haat die luchttoevoer dingen van uc)

+mooie kit
+zeer mooi endoskelenton
+dik arsenaal
+beweegbare camera
+perfecte articulatie

-luchttoevoer dingen blijven irritant

ff opladen...

Photobucket







HGUC Chars Zgok:

snel kitje tussendoor.
aleen gesnap-fit en een wash niks bijzonders.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

(vanaf deze post is mijn blog in het nederlands)
(from this post on my blog is in dutch.
mail me if you want a translated version)

No comments:

Post a Comment